Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą formularza zlecenia naprawy, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, na swój koszt z oznaczonym na opakowaniu numerem RMA.
  3. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Z prawa do zwrotu wyłączone są produkty specjalnie wykonane na zamówienie konsumenta.
    1. Zwracany towar nie może być zniszczony, ze śladami zużycia i używania. 
    2. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu producenta
  5. Zamówienia realizowane dla Klientów instytucjonalnych i firm nie podlegają przepisom o sprzedaży konsumenckiej.